İnsanlığın varoluşundan bu yana kadına güzellik atfedilse de günümüz dünyasında sosyal medyanın da etkisiyle yaş, cinsiyet, ırk, milliyet tanımamaktadır. Özellikle kadınlar bu baskıyı daha çok hissederken Prof. Aylin Seçkin Georges anlattı. Kozmetikten zindeliğe, estetikten evliliğe, iktisatçının bakış açısından güzellik çok ilgi çekici hale gelecek.
prof. Aylin Seçkin Georges, Flutivi’de ekonomi üzerine derin dersler veriyor. Suç, futbol ve rant ekonomisi gibi bahislere de değinen ekonomist, bu kez de keyif ekonomisinden bahsediyor.
“Güzelliğin alınıp satılabilen bir meta” olduğuna değinen Seçkin Georges, yaptığı araştırmalarda yüzde 18’lik mesleki gelir artışında yüksek lisans derecesinin hoşluktaki etkisine vurgu yapıyor.
Genetiğin de etkili olması dışında dünyadaki hoşluk algısının artık her şubeye yayıldığından bahsediyor.
Sürekli yatırım ihtiyacı olan bir departman olduğu için keyif ekonomisi gelişmeye devam ediyor.
prof. Aylin Seçkin Georges’un Haz Ekonomisi konulu anlatımlarını izlemek isterseniz burada.